Suzuki e Vitara – Vitara nové doby
05. 05. 2025 18:05zdroj časopis Motorbike
Stopětačtyřicet tisíc prodaných motocyklů představuje za loňský rok objem, na který BMW nikdy v minulosti nedosáhlo. Nic nového pod sluncem, že se na něm dvanáctkové GéeSo podílí největší částí. Pro letošní sezónu si – vyjma standardní verze – můžeš vybrat mezi dvěma novými variantami, a to Rally a Exclusive. Druhá, víc na silnici zaměřená testovaná verze, dle očekávání přetéká výbavou a navíc jí designové oddělení střihlo velmi slušivý fráček. Všechny základní konstrukční celky ale zůstaly beze změn.
GéeSo ve fraku
Pro senzacechtivá média představuje exkluzivní informaci sdělení, že USA zabili svou největší konvenční bombou šestatřicet džihádistů v nejmenované jeskyni. Jestli měli na jejím začátku píchačku, aby se Amíkům jednodušeji počítali, už těžko zjistíme. Jak to souvisí s testem téhle novinky? Jednoduše – za hodně peněz zpravidla očekáváme něco hodně exkluzivního. Takže co modifikovanému GéeSu s tímhle označením v Mnichově nadělili? V první řadě „exkluzivní“ barevnou kombinaci. Chocolate metallic v kombinaci s kovovou přední částí kapotáže a temnými odstíny rámu, resp. motoru. Bavoráku tenhle outfit bez diskuse sluší. Stejně jako výrazné logo rodinné příslušnosti na nádrži. Nebýt litých ráfků, už na první pohled ta motorka vypadá, že dá skoro všechno. Takhle je zřejmý, že varianta Exclusive má přinést maximální komfort zejména na zpevněném povrchu a k tomuhle účelu ji náležitě vybavili. V první řadě poslední generací elektronického tlumení ESA s označením Dynamická, která umí ve třech krocích regulovat nastavení předpětí zadní pružiny. Tahači přívěsů s ojetinami, nebo koňským nákladem, zavzpomínají na regulaci zadního tlumení, kdy tzv. Nivo systém udržel zadní část vozu v rovině s vozovkou bez ohledu na zatížení. Režim Auto dokáže totéž, navíc lze v režimu Min snížit sedlo, naopak hodnota MAX ho zvedne a nakopne motorku víc na předek. Což se jednomu hodí kupříkladu v terénu. Neschází komfortnější, volitelné sedlo a nářky urostlejších jedinců na horší ochranu před větrem by měl vyřešit vyšší, samozřejmě stavitelný štítek. U stroje s cenou přesahující půl milionu českých se lze díky širokému programu příslušenství rozšoupnout k mnohem vyššímu odečtu oběživa dle potřeb a vkusu každého soudruha. Nicméně platí, že za své finance majitel získává neskutečně vyváženou motorku s ohromným kreditem funkčnosti a aurou spolehlivosti. Nelze si nevšimnout, že všechny snahy konstruktérů míří k maximálnímu usnadnění života v jeho sedle. Tak to prostě je a těžko proti tomu něco namítat.
Více najdete v časopise Motorbike
Auto Inzerce zdarma, prodej nových i ojetých aut, motorek a náhradních dílů.
Inzerce - auto moto díly, náhradní díly a příslušenství.
TOPujte Inzerát a získáte předvyplněnou kupní smlouvu, plnou moc a ceduli za okno
Auta Škoda | Auto do 20.000,- Kč | |
Aua Volkswagen | Auto do 50.000,- Kč | |
Auta Audi | Auto do 100.000,- Kč | |
Auta Honda | Auto do 200.000,- Kč | |
Auta Toyota | Auto do 400.000,- Kč | |
Auta Renault | Auto nad 400.000,- Kč |
Kontaktujte nás
Suzuki e Vitara – Vitara nové doby
05. 05. 2025 18:05Peugeot 5008 Hybrid – A teď na benzín!
30. 04. 2025 20:04BMW M3 Competition Touring M xDrive – Kouzlo detailů
29. 04. 2025 20:04